Menü

Főoldal Rendelés Limit Munkáim Kritikák Egyebek

2016. november 8.

Eröffnung! - Avagy Ciara színre lép



Guten Abend, kommt Ciara!



Nem is szeretném nagyon kavarni itt a vizet, csak bemutatkozni érkeztem. Viszonylag sokan ismertek már remélhetőleg, és nem csak a kritikaírásról, hanem a történetírásból is. Szerintem már mondanom sem kell, hogy nem vagyok olyan rettentően nagyon bemutatkozás hívü, hisz nem is annyira az erősségem - szerintem még sok mindenkinek, mert rengeteg helyen lehet ezt a szöveget látni, de na -. 
Igazándiból nem is tudom, hogy minek is kezdtem el ezt a bejegyzést, gonolom azért, hogy adjak így egy kis löketet a blognak nyitás képp,  vagy nem is tudom. 

Szóval ott is tartottam, hogy megnyílt a blog. Már régóta terveztem ezt a blgot, és most végre sikerült. Remélem lesz is időm ahhoz, hogy folyamatosan vezessem és hozzam az újabb és újabb bejegyzéseket. Ami a kritikákat illeti, maximum három darabot vállalok és addig lesz INaktív a rendelés, amíg mind a három kritikával el nem készültem. A rendeléseken kizárólag csak chat-ben, vagy e-mailben fogadom el, bejegyzések alá szigorúan tilos a rendelésed megírása. Ha esetleg mésig megjegyzésbe írnád, azt automatikusan törlöm, ahogy észre veszem. További kérési legetőségek is vannak, mint például kérhetsz kódokat. Ennek a menetét megtalálod a rendelés menüpontban. 

Nos, szerintem nagyjából ennyit akartam így vasárnap késő estére, szóval rendeljetek bártan, és további szép estét, jó éjszakát!


Die giddy,
Ciara N. Malone

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése