Menü

Főoldal Rendelés Limit Munkáim Kritikák Egyebek

2017. augusztus 20.

Elkészült design rendelés #2 - avagy reklám

A mai nap folyamán még mindig egy majdnem használhatatlan bejegyzéssel jövök nektek.

A barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy bele vágunk egy gimnáziumi történetbe, ami többnyire a mi életünkön alapul.


Fülszöveg:
Az általános sulim utolsó évében vártam, hogy megszabaduljak az itt töltött nyolc évemtől. De azt nem gondoltam, hogy a gimnázium ennél sokkalta rosszabb lesz. Ahogy szeptemberben beléptem a gimi ajtaján minden reményem elszállt: nem olyan volt, mint a filmekben. Még azt is gondoltam, hogy a gimiben talán majd lesz egy normális pasim. De ebben is nagyot tévedtem. Persze ez csak álom volt, ami most szépen össze is dőlt. De egy dologban biztos voltam: abban, hogy semmi és senki nem érdekel, kibírom ezt a négy évet és leteszem az érettségit. Megmutatom majd a régi tanáraimnak is, hogy én nem vagyok buta, ahogy azt ők hitték.


Design


Fejléc

Hamarosan kikerül Maja kritikája is a blogra!

Itt trollkodott, Sandra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése