Menü

Főoldal Rendelés Limit Munkáim Kritikák Egyebek

2017. augusztus 3.

Bocsánat, bocsánat....

Kedves mindenki!
Majdnem egy éve, hogy eltűntem. Ennek számos oka volt, viszont magyarázkodni nem szeretnék, hisz mindenki azt gondol, amit akar. Kérhetnék ezerszer bocsánatot, de nem teszem, mert felesleges helyfoglalás lenne.
Aztán így röpke háromnegyed év elteltével úgy döntöttem, hogy igen is folytatni fogom a blogot, ha már egyszer elkezdtem, nem fogom abbahagyni. Tehát amint láthatjátok, újult erőkkel visszatértem. Viszont nem csak a kritikaírás terén, hanem a történet írás és a kódolás/szerkesztés pályáján is. 

Mint láthattátok, a mai nap folyamán - egész pontosan 22:40 perckor - elkészültem a teljes designnal. A design továbbra is deviantartos és átalakítottam, a fejléc pedig saját munka. (Esetleg megjegyzésben megírhatjátok, hogy mi hiányzik a blogról, és azt igyekszem még megcsinálni.)
Aztán ugye észre vettétek, hogy megint nevet váltottam? Nem tudom, de egyszerűen nem bírtam megmaradni a Ciara N. Malone névnél. Valahogy túl sablonosnak tűnt, és egyszerűen a végén már irtóztam tőle. Aztán végül beindult a bogár, és megtaláltam a számomra tökéletes nevet, amivel még sehol sem találkoztam, az pedig nem más, mint a Sandra L. ( Lilyana ) Collins. Egyszerű, de mégis magával ragadott. 
Továbbá a cím változást is a nevem adta, csak mert tök jól hangzott az, hogy "Sandra kuckója".
Végül, de természetesen nem utolsó sorban azt is észrevehettétek, hogy bővültek a rendelési lehetőségeitek. Mostantól már szinte mindent megtalálhattok majd az oldalon, amit csak szemnek ingere. 

Nem is szerettem volna ezt a bejegyzést ilyen hosszúra nyújtani, viszont csak dőltek belőlem a szavak. 

Ui: Ne felejtsétek leírni a véleményeteket a designról, és esetleg olyan pluszokat írni, amik még nincsenek fent! 
Ui2: A későbbiekben megosztom majd egy, még csak Wordben írt történetem fülszövegét, és arról is kíváncsian várom majd a véleményeiteket!


Ölel minden olvasót a mindig összezavarodott, kelekótya Sandra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése