Menü

Főoldal Rendelés Limit Munkáim Kritikák Egyebek

2016. november 29.

Karácsonyra készülök! - Avagy egy kis díszítési tipp


Szép napot mindenkinek!


Eltelt egy kis idő, mióta meghoztam az elő kritikát, de! Közeledik a karácsony és gondoltam hozok egy olyan bejegyzést, amiben csak erről az ünnepről van szó.


Először is szeretném elmondani azt, hogy mit gondolok erről az egészről. Jézus feltámad, oké. Ezt én értem is. Viszont nálunk szilveszterkor a legjobb a hangulat. Karácsonykor csak odaadjuk az ajándékokat, átmegyünk rokonokhoz, ismerősökhöz meg stb. Viszont szilveszterkor nálunk minden elszabadul. Összegyűlik a falunk harminc kilóméteres körzetéből minden rokon és együtt várjuk meg a Január elsejét. 
Na de ebből mit is akarok kihozni?
Az én véleményem szerint a legtöbb család bulikban van karácsonykor és szilveszterkor is, nem úgy, mint mi. Szerintem ez nem helyes. Ilyenkor mindenki maradjon otthon a fenekén és a saját családjával ünnepelje meg az újévet. Az oké addig, hogy egyszer az év végén jól berugunk mi is, de nem az ünnepnapokon. Szilveszterkor is minimálisan iszunk... Szóval nem tudom mennyire értitek, viszont én így látom. (Bocsánat, ma szétszórt vagyok kicsit... nagyon.)

A másik pedig egy pár karácsonyi díszítési tipp, amiket én is a neten találtam. 

Egy pár sablon: 
(Ezeket ha kinyomtatjátok és kivágjátok, tök jól meg lehet csinálni. )







Hóember műanyag pohárból: 
A gombját háromféle képpen is csinálhatod 1) tömd ki fekete zoknival, 2) fessd be fekete temperával, 3) fogj egy fekete kartont, rajzold körbe a pohár száját, majd vágd ki és ragasszd fel pohér szájára.




Jégkrémes pálcikából figurák:





Tobozból gyertyatartó: 
Vágd le a toboz tetejét(mivel még sosem csinátam ilyet, én sem tudom hogy kell, de ki fogom próbálni), ha kell akkor késsel kapard ki a belsejét, hogy beleférjen a gyertya - már ha van belseje :D - és fogj egy kis gyertyát, majd helyezd bele. Ugye milyen egyszerű? Díszítheted akár kis fenyő ágakkal is, vagy így könnyű lehet akár adventi koszorút is készíteni!




Ezt nem tudom, mi de rohadtul jól néz ki, ezért megosztom veletek:
Fogjatok egy befőttes üveget, tegyetek bele sót(szerintem). Az üveg száját ragasztózzátok be  technocollal, hagyjátok lefolyni kicsit a ragasztót és ezt is szórjátok meg jól sóval. Egy madzaggal rögzítsetek oda két tobozt, az üvegbe tehettek gyertyát is! A tobozokat is be lehet ragasztózni, és azokra is szórhattok sót, mintha havas lenne.
Voilá, csoda történt, mehet is ki az ablakba! 



Nos, ennyi is lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett! Egyébként én is ilyeneket fogok csinálni majd anyuval, de én arra a nagy hóemberre leszek igazán kíváncsi! ( :D )
Ha szeretnétek, hogy még keressek ilyen jó, és egyszerű dolgokat karácsony előtt, akkor mindenképp jelezzétek valamilyen formában! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése